אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

שיש ממשטחי קוריאן

השימוש במשטחי קוריאן נפוץ לא רק בקרב המגזר הפרטי. משרדי יוקרה, מרפאות ציבוריות, בתי מלון ועוד אוהבים את המראה הנקי של השיש המעוצב ומעוניינים לשלב אותו בעיצוב חללים שונים. בחברת אופטימל ניתן לקבל שירותי תיקון למשטחי קוריאן ואף למצוא משטחים אלו בשלל עיצובים. הצוות של החברה מלווה כל לקוח ולקוח בבחירת השיש המתאים לו ומספק פתרונות עיצוביים מתקדמים.

משטח קוריאן הוא חומר אסטטי וחזק שאינו דורש תחזוקה מיוחד. בישלתם ארוחה טעימה ונשארו כתמי שמן על המשטח? כל שיש לעשות הוא לקחת מטלית הטבולה במעט סבון ולנגב את הכתמים. במקרים של כתמים קשים יותר, ניתן להשתמש באקונומיקה ולקרצף עם סקוטש חזק. שיש קוריאן משרת אותנו נאמנה לאורך השנים, אך גם הוא דוהה לפעמים. במקרים אלה נדרש תיקון שיש קוריאן על ידי חברה מקצועית. צוות מיומן ומנוסה משתמש בכלים מיוחדים על מנת לתקן את השיש, ללטש אותו ולהחזיר לו את הברק הנוצץ שאבד.

משטח קוריאן

מתלבטים אם לחדש את המטבח שלכם עם משטח שיש קוריאן נוצץ? אלה כמה דברים נוספים שכדאי לדעת עליו:

חשוב להישמע להוראות היצרן בנוגע לתחזוקת השיש ולנקות אותם בהתאם. כך, כאשר אתם מנקים את השיש, הרחיקו ממנו חומרים שעלולים להרוס אותו כמו אציטון או חומרים חומצתיים.

שיש הקוריאן נעים למגע ונוח לעבודה. כמו כן, הוא מגיע כמקשה אחת, ללא סדקים ושברים. כך שהוא אינו מהווה מצע אטרקטיבי עבור חיידקים, בקטריות, פטריות, חרקים ומזיקים אחרים שעלולים להסתתר בתוך השיש.

את משטחי הקוריאן מחברים בדבק מיוחד זה לזה, כך שהליטוש שלהם אינו מורגש כמעט.

מומלץ לבצע תיקון או ליטוש של שיש קוריאן אחת לשנתיים. כך תוכלו לתחזק את השיש ולחסוך כסף ברכישת שיש חדש.

מה הצבע של הקוריאן אומר עליך?

שיש קוריאן משדרג כל מטבח מעוצב מודרני. כאמור, ניתן לבחור להתקין שיש קוריאן במגוון רחב של צבעים אשר יכולים לשקף את האישיות שלכם. כך למשל, אם אתם בוחרים להתקין משטח בצבע לבן, כחול או ירוק כהה או שחור, סביר להניח שאתם אנשים מאופקים ואוהבי סדר. מנגד, אם תבחרו בשיש קוריאן בצבעים עליזים כמו צהוב או כתום, סביר להניח שאתם אנשים תוססים ומלאי חיים.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »