אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

מטבח חדש עם משטחי קוריאן

שיפוץ של המטבח הוא הזדמנות מצוינת להחלפת משטח העבודה הקיים בשיש עשוי משטחי קוריאן איכותי ויוקרתי. תכנון מטבח מושלם עם שיש קוריאן מומלץ לבצע על ידי מעצב מקצועי שיוכל לשקף לכם את היתרונות העיצוביים של החומר הזה. יש לשער שרבים לא מכירים את הקוריאן ונתקלים בו בפעם הראשונה. חברת אופטימל מתמחה למעלה מ 35 שנה בעיצוב עם משטחי קוריאן ותשמח להציג לכם את היתרונות הרבים שיש בשימוש בחומר זה.

לדוגמא-היות והחיפוי במטבח מודבק על כל הקיר, ניתן בהחלט לבצע את הקירוי בזמן קצר מאוד ומבלי להשתמש בפטישון, או לשבור קיר כל שהוא. משטחי קוריאן מתאימים באופן מושלם למטבח מאחר והוא בעל תכונות אנטי בקטריאליות וקל מאוד לניקוי.

תכנון מטבח מושלם עם משטח עבודה למטבח משיש קוריאן דורש מיומנות והבנה רבה. יש לבחור במתקין מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. כך גם תוכלו לחסוך לעצמכם כל מיני הפתעות:

מומלץ לקבוע מסגרת תקציב לשיפוץ ולהגיע להבנה מה יהיה השימוש של המטבח החדש, כמה אתם מתכננים לבשל ולמי.

ניתן לבחור משטחי קוריאן מקולקציה ישנה יותר וכך לחסוך בעלות החומר. מומלץ לבדוק קולקציות ישנות ולא להינעל על החדשה ביותר. חשוב ליצור קשר עם מתקין מורשה שמכיר את העבודה עם החומר הזה. לא כל מתקין שיש יתאים למשימה ובסופו של דבר עבודה לא נכונה עלולה לגרום לנזק. בתום ההתקנה של השיש, יש לבקש אחריות מקורית למקרה שתתגלה איזו שהיא טעות ויהיה לכם אל מי לפנות.

לאחר שהמטבח עומד על תילו, ניתן לשדרג את המראה שלו על ידי התקנה של גופי תאורה מתאימים. ניתן להשיג גופי תאורה ברמה גבוהה שיאירו את החלל באור נעים. אקססוריז, קישוטים ותמונות שונות ישפרו את האווירה ויהפכו את המטבח שלכם לבלתי מנוצח. כעת, מה שנשאר זה להתחיל לבשל ארוחות למשפחה ולחברים ולהזמין אותם להתרשם מהמטבח החדש והמעוצב שלכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »