אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

כיורי קוריאן לאמבטיה

רובנו מתחילים את היום בחדר האמבטיה וכך גם מסיימים אותו. ולכן חשוב לבחור כיור לאמבטיה וארון מקלחת שנהנה מהם ונהיה מרוצים מהבחירה בהם.

כיור לאמבטיה העשוי ממשטחי קוריאן מגלם בתוכו יוקרה ואיכות שניכרים מכל זווית שבה נבחר להסתכל עליו והוא ישרת אתכם נאמנה רק כאשר הוא מותקן בשלמות בארון מקלחת שעוצב במיוחד עבורו.

ארון משולב כיור לאמבטיה של חברת אופטימל – שלמות ואיכות שעומדות לרשותכם.

כיור לאמבטיה באיכות ועיצוב ברמה גבוהה

כאשר מחליטים לעצב מחדש או לשפץ את חדר האמבטיה, יש לתת משקל ותשומת לב מיוחדים לבחירת כיור לאמבטיה מאחר והוא משפיע על גורמים נוספים כמו גודל ארון האמבט שבו הוא יותקן והברז שיותקן בו או בסביבתו. בחרנו להציג בפניכם את הדגמים העיקריים של כיורי אמבטיה עשויים ממשטח קוריאן שאנו מתקינים, ונשמח לשמוע מכם על הרעיונות והרצונות שלכם. בגלריית התמונות תוכלו לראות יישומים שונים של כיור לאמבטיה מתוך מגוון עיצובים וגוונים. חברת אופטימל מומחית בביצוע עבודות נגרות בהתאמה אישית באיכות ורמת גימור גבוהות והיא תשמח לחלוק איתכם תובנות שהן פרי ניסיון של 38 שנה בעיצוב וייצור ארונות לחדרי אמבט תוך התאמתם לכיור שנבחר ע"י הלקוח, כך שתוכלו להנות ממנו ומהארון שבחרתם למשך שנים רבות.

כיור לאמבטיה עם ארון אמבט בעיצוב על זמני

חברת אופטימל תשמח להציע לכם כיור לאמבטיה לפי טעמכם האישי. ​ אז איזה טיפוס אתם - מרובע? אובלי או עגול? מאוהבים במרקם המבריק או מעדיפים משטח במרקם מט? חברת אופטימל תצעד ביחד אתכם להגשמת חלומות העיצוב שלכם. הניסיון שלנו יאפשר לכם מרחב תנועה עיצובי שישלב את הרצונות שלכם באופן מעשי ומקצועי.

כיורים לאמבטיה- דגמים ותוכניות