אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

קוריאן לאמבטיה – גלריה

ארון מקלחת בהתאמה אישית

ארון מקלחת עם משטח וכיור קוריאן

ארון מקלחת מעוצב בהתאמה אישית בסטנדרטים גבוהים ורמת גימור איכותית תוכלו לתכנן ולהזמין עם חברת אופטימל קוריאן. מעל 38 שנות ניסיון בייצור ארונות מקלחת בהתאמה אישית בעיצובים יחודיים ועל זמניים, והתקנתם בשילוב משטחים וכיורי קוריאן לאמבטיה. ארון מקלחת מעוצב בהתאמה אישית בסטנדרטים גבוהים ורמת גימור איכותית תוכלו לתכנן ולהזמין עם חברת אופטימל קוריאן. מעל 38 שנות ניסיון בייצור ארונות מקלחת בהתאמה אישית בעיצובים יחודיים ועל זמניים, והתקנתם בשילוב משטחים וכיורי קוריאן לאמבטיה. חברת אופטימל מומחית בעבודות נגרות מורכבות משולבים עם משטחי קוריאן, בעיצוב וייצור ארון מקלחת בשלל עיצובים מרהיבים ופרקטיים המאפשרים ארגון נוח ואסטתי של חדר האמבט בכל סדר גודל.

ארון מקלחת מעוצב מבית אופטימל קוריאן

חברת אופטימל קוריאן מזמינה אתכם לתכנן יחד ארון מקלחת עם משטח וכיור קוריאן בהתקנת ואקום, אינטגרלי או מונח אשר התקנתו מתבצעת ע"י צוות מקצועי ומיומן של חברתנו. ארון מקלחת שיעוצב לפי טעמכם האישי וישנה ללא היכר את נראות חדר האמבט שלכם, ישרה בו אווירה יוקרתית וישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

גלריית ארונות מקלחת בעיצוב ייחודי ומוקפד

גם אם לכם כרגע תמונה ברורה של ארון מקלחת שאתם מעוניינים בו, גלריית התמונות המרשימה שלפניכם תאפשר לכם לקבל טעימה מארונות המקלחת הרבים שעיצבנו, 

כך שתוכלו לקבל השראה למקלחת הפרטית שלכם ולבחור ארון מקלחת בהתאם לטעמכם האישי.

ארון מקלחת בהתאמה אישית מבית אופטימל – יוקרה ואיכות בחדר האמבטיה שלכם.