אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

שיש לארון אמבטיה

שיש לארון אמבטיה – מה הכי כדאי?

בכל חדר רחצה ישנו כיור. ברוב המקרים אותו כיור ממוקם על גבי ארון המשמש לאחסון של כל מיני מוצרים ופריטים הקשורים לחדר הרחצה ואשר אינם צריכים להיות גלויים מיידית או נראים – אך כן צריכים להיות נגישים לבעלי הבית. הדבר נכון הן בחדר רחצה המשמש את ההורים, בחדר אמבטיה כללי של כל דיירי הבית וגם במקרים רבים בשירותי אורחים. האם המצאותו של כיור מחייבת גם משטח?

צריך בכלל ארון למשטח שיש?

מתברר שלא. ישנם כיום כיורים קטנים המחוברים ישירות לקיר ומשמשים בחדרי שרותי אורחים קטנים במיוחד. ישנם גם כיורים המתוכננים לעמוד על גבי ארון אמבטיה ואז אין שום משטח מעבר לארון עצמו. האם זה מומלץ? יש שיספרו לכם שבחרו באפשרות של כיור שכזה כיוון שהוא מאד יפה, ייחודי ומעניק מראה של שיק. העניין הוא שכמו טרנדים רבים, גם מגמה זו של כיור על הארון הפכה כבר למעט המונית וכיום יש מי שמצטערים על בחירה זו שלהם – בייחוד כיוון שכעת הם גם נאבקים עם משימת ניקוי האזור שמאחורי הכיור, בייחוד אם הוא מותקן צמוד יחסית לקיר. על זה לא חשבו כשבחרו ביופי מעל פרקטיקה.

 

האם יש חשיבות לחומר ממנו עשוי המשטח?

אז אנו מסכימים שככלל, עדיף משטח שיש עם כיור לחדר הרחצה על פני כיור העומד עצמאית על הארון. האם יש הבדלים בין החומרים השונים המשמשים אותנו כאשר אנו באים להתקין שיש לארון אמבטיה? בוודאי שכן. עבור משטח אשר נמצא בחדר רחצה, עלינו לקחת בחשבון שעליו להיות קל לניקוי, עדיף מחומר שאינו סופג במהירות או צובר כתמים. חשוב מאד שיהיה ניתן לשלב בו כיור, עם עדיפות להתקנה שטוחה – שוב, זה לא רק אסתתי, זה גם פרקטי וקל לניקוי.

 

איזה חומר יהיה הכי טוב למשטח עם כיור?

התשובה היא חד וחלק – קוריאן. זהו חומר נפלא הניתן לעיצוב במגוון צורות ואפשר להתאים אותו באופן מדוייק לכל מרחב וחלל. הוא מגיע בשלל צבעים, גוונים ודוגמאות – כך שהוא יכול להתאים לכל טעם, כולל ליוקרתיים ביותר. קוריאן הינו חומר איכותי במיוחד וניתן לעצבו באופן בו החיבורים בין חלקי המשטח אינן נראים כלל – כל זאת בתנאי כמובן שאת העבודה יבצע עבורכם איש מקצוע מנוסה ומיומן. משטחי קוריאן נראים כאילו נוצקו מחתיכה אחת וסותתו להתאמה מדוייקת – אין ״תפרים״ או חריצים המאפיינים נקודות חיבור והדבקה בחומרים אחרים – לא תאמינו בכלל שהכיור והמשטח לא נוצקו כיחידה אחת.

מכיוון שהקוריאן חלק למשעי, קל לנקות אותו בעזרת סמרטוט ואין צורך בחומרי ניקוי גסים או חזקים במיוחד. באמצעות אפס מאמץ מקבל הקוריאן וכל משטח העשוי ממנו את המראה הנקי שלו בחזרה.

 

האם קוריאן מתאים רק למשטח?

אם כבר שאלתם – קוריאן אינו מיועד בלעדית למשטחים, הוא גם מתאים באופן נפלא לחיפוי קירות וניתן לעצב ממנו אפילו אלמנטים עיצוביים שישדרגו כל חלל, כולל חדר רחצה.

 
 

היכן אפשר לקבל עוד מידע?

אצלנו, בחברת אופטימל קוריאן כמובן. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, מחלוצי השימוש בקוריאן בישראל, ותחת שרביטו אנו מתמחים כבר למעלה מ-35 שנים בביצוע עבודות מורכבות המשלבות בין נגרות למשטחים מקוריאן. הלקוחות שלנו נמנים הן על המגזר הפרטי והן על המגזר העיסקי והמוסדי.

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים עם מוניטין ללא רבב, פנו עוד היום לאופטימל קוריאן. תוכלו להתקשר אלינו כבר עכשיו, לטלפון שמספרו 052-5501611, ואנו נשמח לתת מענה לכל שאלה או בקשה שיש לכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »