אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

מחפשים רעיונות לעיצוב המטבח הבא? חשבו על קוריאן

הגיע הרגע, זה שבא פעם בכמה עשורים אפילו – אתם עומדים להחליף את המטבח הישן הקיים או מתכננים מטבח חדש לחלוטין בבית חדש. מטבח הינו הוצאה לא קטנה, חלקו בתקציב של שיפוץ יכול להיות גדול למדי. לכן חשוב מאד לבדוק, לחפש, לשאול – לאסוף כמה שיותר מידע ולגבש דיעה עיצובית שתיתן מענה לשנים רבות מבלי שתהפוך למקור חרטה. איך עושים זאת? יש דרך אחת מעולה בה ניתן  להשיג עיצוב אישי המעניק תוצאות מרהיבות שאינן מתיישנות לעולם – עושים זאת עם קוריאן.

רעיונות למטבח – הכירו את הקוריאן

רעיונות לעיצוב מטבח ניתן לקבל ולמצוא במקורות מידע רבים מאד. אתם יכולים לעיין בירחוני עיצוב ולקבל מהם השראה, יש תכניות עיצוב רבות בטלויזיה או באינטרנט, אתם יכולים לבקר באולמות תצוגה של חברות המתמחות בייצור מטבחים וכמובן שניתן לעלות שלב ולקבוע ייעוץ עם מעצבי מטבחים מקצועיים, או לשכור מעצב/ת פנים עם ניסיון בהתמודדות עם תכנון מטבחים.

ככל שתחפשו יותר, כך תגלו שבכל פעם שאתם נתקלים בעיצוב פוער פה, שנראה יוקרתי במיוחד, כליל השלמות, מעין יציקה אחת גדולה ומעוצבת – מתברר שמדובר בחומר אחד – הקוריאן.

מדוע מומלץ להשתמש בקוריאן כאשר מעצבים מטבח?

מבין כל החומרים המשמשים כמשטח במטבח, רק לקוריאן יש את היכולת לממש עיצובים ייחודיים ברמה של יצירה אינדיבידואלית – עיצוב אישי – וכל זאת מבלי שניתן להבחין בשום חיבור או תפר בין חלקי המשטח או מה שמחובר אליו.

מעבר ליופיו המהמם, הקוריאן הינו חומר המתאים במיוחד לסביבה בה המשטח נחשף ללחות, לחומרים שונים, לשימוש תדיר וכדומה. במטבחים של היום לא רק מבשלים, גם מקיימים בהם שיחות נפש ועושים שיעורים. לקוריאן מגע נעים וחלק לחלוטין – הוא יכול לאמץ כל מראה, כל גוון – ולהעניק שלמות חזותית לחלל.

בחירה במשטחי קוריאן תאפשר לכם לבצע את עיצוב חלומותיכם בזכות גמישותו העיצובית של החומר עצמו ויכולתו המופלאה להגיע במגוון עצום של צבעים. אתם תוכלו להחליט אם הקוריאן יהיה נקודת המוקד של המטבח שלכם, או שהוא יהיה הגורם המאזן והממתן חזותית – הכל עניין של בחירה אישית.

כיצד משתלב קוריאן עם עיצוב המטבח?

בקלי קלות. בזכות תכונתו הייחודית של הקוריאן להעניק מראה אחיד, ללא חיבורים נראים, ניתן ליישם אותו במטבחים, ביתיים גדולים כמו גם בקטנים, כיחידת צבע אחת, אחידה ובעלת נוכחות. תוכלו לנצל זאת וליישם את הקוריאן בצבע חזק ובולט, בשילוב עם ארון יותר רגוע. לחילופין, תוכלו לחבר ארון מעוצב בצבע חזק או מיוחד עם משטח קוריאן באחד מתוך מבחר גוונים נייטרלים ושקטים, אשר יעניקו איזון כללי לעיצוב החלל.

קוריאן יכול לשמש כמשטח, כמשטח משולב עם כיור, ניתן אפילו לשלב חיפוי קיר מקוריאן – וגם ליצור בתוך המשטח חלקים בעיצוב אישי ייעודי (כמו סבוניה, למשל) – כאשר המראה הסופי הוא כשל משטח אחד אחיד ללא שום חיבורים נראים לעין.

התכונה הייחודית של חיבור כיור למשטח – כאשר שניהם עשויים מקוריאן – ללא שום תפר נראה לעין הינה תכונה שניתן לממש רק בחומר זה ומתקבל מראה יוקרתי מאין כמותו שאף חומר אחר לא יאפשר לכם להשיג.

האם יישום של עיצובים בקוריאן מומלץ למטבח?

כמובן שכן. מבין שלל רעיונות למטבחים, לעיצובם ולצורתם – הקוריאן הוא גם יפה ומרשים וגם מתאים לעמידה באתגרים השונים שמציב בפניו מטבח. כל מטבח יכול ברגע להפוך למעניין אם משלבים בו משטח מרשים שמעניק לו גוון – הקוריאן יאפשר לכם זאת בקלות.

המראה הייחודי של משטח קוריאן רחב ידיים עם כיור המשולב בתוכו ונראה כאילו נוצקו יחד – עד שלא תראו, לא תאמינו. המראה מאד מרשים ובהחלט סוחט מחמאות והתעניינות. מפתיע לפעמים עד כמה זה מרשים – שוב ושוב אנשים מגיבים בהתפעלות כאשר הם נתקלים במשטחי קוריאן והיפה הוא שבניגוד למשטחים סטנדרטיים, בקוריאן ניתן לשלב מגוון עיצובים אישיים וכך כל הזמנה של משטח קוריאן הופכת ליצירת אמנות אינדיבידואלית.

האם הקוריאן עמיד וקל לניקוי?

בהחלט – הוא מתנקה ממש בקלות! פשוט מאד לנקות את הקוריאן כאשר הוא מתלכלך בעקבות בישולים (הכנת רטבים, שימוש בשומנים ומה לא). ברוב המקרים סמרטוט לח יעשה את העבודה ברגע.

זכרו כי אחד הייחודים של הקוריאן הוא החיבור חסר התפרים או החריצים שבין חלקיו – לאחר חיבור החלקים השונים ושיופם, לא ניתן להבחין כלל בחיבורים וכך נוצרים משטחים חלקים לחלוטין המתנקים בקלות – זאת בנוסף לאסתטיקה הייחודית שלו. במשטח קוריאן אין חריצים שאוגרים לתוכם ליכלוך לאורך זמן, כך שניגוב קליל יעשה את העבודה.

בנוסף, הקוריאן הינו חומר עמיד במיוחד. הוא לא נפגם בקלות ואינו סובל ממחלות או רגישויות מיוחדות. כמו כל משטח, יש לשמור עליו ולנקות אותו באופן קבוע. בניגוד למשטחים אחרים, הוא ישמור על הברק שלו לאורך שנים ותמיד ייראה מרשים וייחודי – כמו ביום הראשון בו הותקן.

היכן אפשר לקבל עוד מידע?

אצלנו, בחברת אופטימל קוריאן כמובן. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, מחלוצי השימוש בקוריאן בישראל, ותחת שרביטו אנו מתמחים כבר למעלה מ-35 שנים בביצוע עבודות מורכבות המשלבות בין נגרות למשטחים מקוריאן. הלקוחות שלנו נמנים הן על המגזר הפרטי והן על המגזר העיסקי והמוסדי.

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים עם מוניטין ללא רבב, פנו עוד היום לאופטימל קוריאן. תוכלו לעיין בגלריה מרהיבה של יישומים בחומר הקוריאן למטבחים בקישור הזה כאן, או להתקשר אלינו כבר עכשיו, לטלפון שמספרו 052-5501611, ואנו נשמח לתת מענה לכל שאלה או בקשה שיש לכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »