אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

איזה כיור מומלץ למטבח?

אתם מחפשים ותוהים איזה כיור מטבח מומלץ – בכל זאת, לא כל יום מחליפים כיור מטבח ובכל פעם שזה כבר מגיע, יש חידושים ויש טרנדים שלא הכרתם קודם.

חשיבות החומר ממנו עשוי הכיור שבוחרים היא לא רק נושא המראה שלו – ככל שתבחרו כיור מחומר איכותי יותר, עמיד, שישמור על מראה יפה לאורך שנים – כך תגדילו את התמורה להשקעתכם הכספית ותדעו שביצעתם רכישה כדאית יותר. איך עושים זאת? יש דרך אחת מעולה בה ניתן  להשיג עיצוב אישי המעניק תוצאות מרהיבות – עושים זאת עם קוריאן.

כיור מטבח מומלץ – על ידי מי?

כאשר מדברים על סקירות של כיורי מטבח מומלצים, נשאלת השאלה: מי הממליצים? אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם נסמכים על המלצות אמינות, דברו עם אנשי מקצוע, עם מעצבי מטבחים שצברו ניסיון עם חומרים שונים, גם עם חברים ומשפחה שמכירים אתכם ואת אופי עבודתכם במטבח. תבדקו מה הם רכשו, מה האבחנה שלהם לגבי יתרונות וחסרונות. מהר מאד תגלו שיש חומר אחד ממנו כולם מרוצים, זה אותו החומר שאתם מתפעלים בכל פעם שאתם נתקלים בו – הקוריאן. אז לשאלתכם, אילו כיורים למטבח מומלצים ביותר על ידי בעלי מקצוע, מעצבים ועוד – התשובה היא כיורי קוריאן.

מדוע מומלץ להתקין כיור מקוריאן?

את כיור הקוריאן מומלץ להתקין משתי סיבות – גם בגלל האיכות שלו וגם בגלל המראה הייחודי שהוא מקנה.

איכותו של הקוריאן נמצאת איתנו זמן רב  וכבר הוכיחה את עצמה לאורך שנים רבות. מדובר בחומר עמיד ונוח לשימוש יומיומי. המראה שלו הוא משהו שלא רואים כל יום – לקוריאן יש תכונה נפלאה בה הכיור והמשטח משתלבים באופן חלק ומושלם, ללא הופעת שום סממן חיצוני, שום חריץ או תפר כלשהו – התוצאה הסופית נראית כחתיכה אחת יצוקה בשלמותה, ללא קשר לגודלה. המראה אותו ניתן להשיג באמצעות התקנת כיור ומשטח מקוריאן הוא בליגה משל עצמו – לא תמצאו שום חומר שיעניק לכם את המראה הייחודי והיוקרתי הזה.

בחירה במשטחי קוריאן תאפשר לכם לבצע את עיצוב חלומותיכם בזכות גמישותו העיצובית של החומר עצמו ויכולתו המופלאה להגיע במגוון עצום של צבעים. אתם תוכלו להחליט אם הקוריאן יהיה נקודת המוקד של המטבח שלכם, או שהוא יהיה הגורם המאזן והממתן חזותית – הכל עניין של בחירה אישית.

כיצד משתלב כיור קוריאן עם משטח המטבח?

בקלי קלות. כיור קוריאן יעניק את המראה הייחודי שלו רק כאשר הוא מורכב יחד עם משטח מקוריאן. בזכות תכונתו הייחודית של הקוריאן להעניק מראה אחיד, ללא חיבורים נראים, ניתן ליישם אותו במטבחים, ביתיים גדולים כמו גם במטבחים משרדיים קטנים, כיחידת צבע אחת, אחידה ובעלת נוכחות. תוכלו לנצל זאת וליישם את הקוריאן בצבע חזק ובולט, בשילוב עם ארון יותר רגוע. לחילופין, תוכלו לחבר ארון מעוצב בצבע חזק או מיוחד עם משטח קוריאן באחד מתוך מבחר גוונים נייטרלים ושקטים, אשר יעניקו איזון כללי לעיצוב החלל.

התכונה הייחודית של חיבור הכיור למשטח ללא שום תפר נראה לעין הינה תכונה שניתן לממש רק בקוריאן וזהו מראה יוקרתי מאין כמותו שאף חומר אחר לא יאפשר לכם להשיג.

האם כיור קוריאן מומלץ לשימוש במטבח?

כמובן שכן. הוא גם יפה ומרשים וגם מתאים לעמידה באתגרים השונים שמציב בפניו מטבח. כל מטבח יכול ברגע להפוך למעניין אם משלבים בו משטח מרשים שמעניק לו גוון – הקוריאן יאפשר לכם זאת בקלות.

המראה הייחודי של משטח קוריאן רחב ידיים עם כיור המשולב בתוכו ונראה כאילו נוצקו יחד – עד שלא תראו, לא תאמינו. המראה מאד מרשים ובהחלט סוחט מחמאות והתעניינות. מפתיע לפעמים עד כמה זה מרשים – שוב ושוב אנשים מגיבים בהתפעלות כאשר הם נתקלים במשטחי קוריאן והיפה הוא שבניגוד למשטחים סטנדרטיים, בקוריאן ניתן לשלב מגוון עיצובים אישיים וכך כל הזמנה של משטח קוריאן הופכת ליצירת אמנות אינדיבידואלית.

האם הקוריאן עמיד וקל לניקוי?

בהחלט – הוא מתנקה ממש בקלות! פשוט מאד לנקות את הקוריאן כאשר הוא מתלכלך בעקבות בישולים (הכנת רטבים, שימוש בשומנים ומה לא). ברוב המקרים סמרטוט לח יעשה את העבודה ברגע.

זכרו כי אחד הייחודים של הקוריאן הוא החיבור חסר התפרים או החריצים שבין חלקיו – לאחר חיבור החלקים השונים ושיופם, לא ניתן להבחין כלל בחיבורים וכך נוצרים משטחים חלקים לחלוטין המתנקים בקלות – זאת בנוסף לאסתטיקה הייחודית שלו. במשטח קוריאן אין חריצים שאוגרים לתוכם ליכלוך לאורך זמן, כך שניגוב קליל יעשה את העבודה.

בנוסף, הקוריאן הינו חומר עמיד במיוחד. הוא לא נפגם בקלות ואינו סובל ממחלות או רגישויות מיוחדות. כמו כל משטח, יש לשמור עליו ולנקות אותו באופן קבוע. בניגוד למשטחים אחרים, הוא ישמור על הברק שלו לאורך שנים ותמיד ייראה מרשים וייחודי – כמו ביום הראשון בו הותקן.

היכן אפשר לקבל עוד מידע?

אצלנו, בחברת אופטימל קוריאן כמובן. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, מחלוצי השימוש בקוריאן בישראל, ותחת שרביטו אנו מתמחים כבר למעלה מ-35 שנים בביצוע עבודות מורכבות המשלבות בין נגרות למשטחים מקוריאן. הלקוחות שלנו נמנים הן על המגזר הפרטי והן על המגזר העיסקי והמוסדי.

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים עם מוניטין ללא רבב, פנו עוד היום לאופטימל קוריאן. תוכלו לעיין במידע נוסף על כיורי הקוריאן שלנו למטבחים בקישור הזה כאן, או להתקשר אלינו כבר עכשיו, לטלפון שמספרו 052-5501611, ואנו נשמח לתת מענה לכל שאלה או בקשה שיש לכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »