אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

כיצד ניתן לתקן שריטה או סדק במשטח קוריאן ?

התקנת משטחי קוריאן בבית היא החלטה נבונה שמומלצת למי שמעוניין לחדש, לרענן ולהפוך את המטבח לבעל מראה יוקרתי. מאידך, ישנם רבים ששואלים כיצד ניתן לתקן שריטה או סדק במשטח. כמו כל מוצר גם לשם כך ישנם פתרונות שונים, כך שתוכלו לשמור על מראה חדש ללא שריטות או חריטות. חברת אופטימל משטחים אקריליים תשמח לסייע לכם במשימה זו.

כיצד ניתן לתקן שריטה או סדק במשטח? – טיפים לתחזוק הקוריאן

היות שמדובר על משטח עמיד למדי, הסיכוי להופעת סדקים הוא לא גבוה במיוחד. מצד שני, כמו כל חומר גם הקוריאן עלול להיסדק ועל לשם כך קיימות מספר שיטות:

אפשר להחליק סדקים קטנים ושריטות באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית על ידי שימוש בסקוטש וחול ניקוי.

אם מדובר על כתם שנוצר, ניתן להסיר אותו על ידי שימוש באקונומיקה.

במידה ומדובר על פגיעה יותר מסובכת (ורק בעקבות שימוש חריג) אפשר להזמין בעל מקצוע שיתקן אל הפגיעה על הצד הטוב ביותר. הוא גם יסביר לכם כיצד ניתן לתקן שריטה או סדק במשטח.

לאחר התיקון, הצבע או הגוון לא ישתנו שכן מדובר בחומר הומוגני מאוד והגוון שלו הוא אחיד. זו גם הסיבה שקל מאוד לתקן את הפגיעות.

אם מטפלים במשטח נכון, הוא יחזיק מעמד שנים ארוכות ללא כל צורך בתיקונים או שיוף.

מה ניתן לעשות על גבי המשטח?

מדובר במשטח חזק מאוד ואפשר לעשות בו שימוש רב תכליתי. מאידך, לא כדאי לחתוך ירקות באופן ישיר על המשטח שכן פעולה מסוג זה עשויה לגרום לו לשריטות. רצוי פשוט להשתמש בקרש חיתוך. בנוסף לכך, לא כדאי להניח על המשטח עצמים חמים מאוד. הקוריאן אמנם עמיד לטמפרטורה של עד 100 מעלות אך סירים חמים מאוד מומלץ להשתמש במשטח שיפריד בין הסיר לקוריאן.

המשטח אינו דוהה עם השנים וזאת בשל כך שהחומרים שמחזיקים את הקוריאן עמידים בפני קרינה אולטרה סגולה. הבחירה בסוג זה של חומר היא חכמה וכדאי לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בהתקנת משטחים כאלה ולהזמין איש מקצוע לביתכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »