אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

כיורי קוריאן למטבח

כיור קוריאן איכותי ויוקרתי

חברת אופטימל קוריאן מומחית בנגרות בהתאמה אישית ועיצוב מטבחים עם כיור קוריאן למעלה מ 38 שנה. אנו מודעים שתהליך של שיפוץ ועיצוב מחדש אינו קל, בין שהוא מתרחש בביתכם או במשרדי החברה שלכם. לכן שמנו לעצמו למטרה להקל עליכם את התהליך עד כמה שניתן וכפי שתוכלו לראות - לרשותכם מוצגים הדגמים עם תמונות קטלוגיות ושרטוטים, על מנת שתוכלו להתרשם ולבחור כיור קוריאן המתאים למטבח המתוכנן שלכם ובסטנדרט הגבוהה ביותר.

כיור קוריאן דגמים ותכניות

מתלבטים איזה כיור קוריאן לבחור?

חברת אופטימל מציגה מגוון כיורי קוריאן למראה אסתטי ויוקרתי במטבח הביתי והמשרדי, כך שתוכלו לבחור את הכיור שיתאים למטבח שאתם מתכננים – כיור קוריאן יחיד, כיור קוריאן דואו או כיור וחצי.

כשאתם לקראת עיצוב מחדש של המטבח ואתם מתכננים ארונות מטבח חשוב שהתהליך יתבצע על ידי חברה המתמחה בתכנון וביצוע עבודות נגרות מורכבות בשילוב כיור קוריאן.

כשאנחנו מסתכלים על המטבח, אנו נוטים להתמקד יותר במשטח העבודה למטבח ופחות בכיור. כי בעוד משטח השיש חשוב לנו לצורך הכנת המאכלים, הרי בנוכחותו של הכיור אנו נזכרים רק כאשר עלינו לשטוף את הכלים בסיום הבישולים. ועדיין, לא מומלץ להפריד בין המשטח לכיור. כיורי קוריאן למטבח עושים את ההבדל בין כיורים רגילים לכיורים עמידים במיוחד. בחברת אופטימל משטחים אקריליים, ניתן למצוא כיורי קוריאן מעוצבים לבחירתכם.

כיורי קוריאן למטבח – עניין של צבע

אין מראה מלבב יותר מכיור המשתלב עם העיצוב של המשטח. כיורי קוריאן למטבח מגיעים כמקשה אחת ויוצרים הרמוניה עיצובית ברחבי החדר. כיורים אלה מוצעים לכם בשלל צבעים והסוד הוא לבחור את העיצוב המתאים לכם. כמובן שהצבע של כיור הקוריאן צריך להשתלב עם העיצוב הכללי של המטבח:

יוצרים ניגודיות – אם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד שנועד לצאת מהקווים, תוכלו ליצור ניגודיות בין צבע כיור הקוריאן לצבע השולט במטבח. לצורך העניין, אם המטבח שלכם מתאפיין בקירות לבנים, תוכלו לבחור בכיור בצבע תכלת או צהוב בהיר.

יוצרים הרמוניה – במקרה זה, אתם בוחרים כיור קוריאן בצבע התואם לצבע הכללי של המטבח. לדוגמה, אם הצבע השולט במטבח שלכם הוא סגול בהיר (ואתם ממש אוהבים את הצבע הסגול), תוכלו לבחור כיור קוריאן בצבע סגול כהה.

מדברים בשפת הצבעים – בחירת צבע הכיור לעיצוב המטבח יכולה לשדר רבות. לדוגמה, אם החלטתם לבחור כיור בצבעים סולידיים כמו לבן או שחור, אתם מעוניינים לשדר רצינות ויוקרה. מנגד, אם בחרתם בשיש בצבע צהוב, ורוד, או ירוק סימן שאתם רוצים להפוך את המטבח שלכם לביתי ועליז עד כמה שניתן.

הצבעים שמשדרים את התחושה

שימו לב שהצבעים משפיעים על הגודל של המטבח. אם, למשל, אתם אוהבים צבעים חמים, חשוב להביא בחשבון שהם יוצרים תחושה של חלל קטן ודחוס. כך שאם המטבח שלכם קטן בלאו הכי, מומלץ להשתמש דווקא בצבעים בהירים אשר יוצרים תחושה של מרחב. כך או כך, אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב הכיור בפרט והמטבח בכלל, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בהתקנת כיורי קוריאן.