אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

משטחי קוריאן לאי במטבח

בחירת משטח לאי במטבח – כיצד מחליטים?

כאשר אנו נכנסים להליך של שיפוץ המטבח, יהיה עלינו לקחת החלטה חשובה בכל הנוגע למשטח עליו נכין את האוכל, נקצוץ ונחתוך, נעמיד כלים שונים ואפילו נאכל. משטח קוריאן לאי במטבח יביא לתחושה של מטבח משוכלל ומעוצב וכמובן שמדובר בחומר עמיד במיוחד שמומלץ על ידי בעלי מקצוע רבים מהתחום. אופטימל משטחים אקריליים משווקת כבר שנים רבות משטחי קוריאן מעולים. החברה מחזיקה בידע רב ובניסיון.

איזה חומר מומלץ עבור משטח לאי במטבח?

קיימים מגוון חומרים היכולים לשמש כמשטח שיש לאי במטבח, אך לא כולם מעניקים את אותו איזון בין יתרונות לחסרונות ולכל אחד מהם ישנם המאפיינים שלו. כן, כיום הכל עניין של מגוון ובחירה אישית – אם פעם כולם עשו משטחים מאבן חברון ולאף אחד לא היה אי במטבח, כיום יש מבחר של חומרים ואי הוא דבר שכבר מזמן אינו מוגדר כמותרות.

ישנם אלו המעדיפים ללכת על חומר טבעי כגון בוצ׳ר בלוק או אבן טבעית, אשר בהחלט מתאימים לעיצובים מסויימים – אך לא מגיעים ללא פשרות וללא חסרונות שיש לקחת בחשבון. העץ והאבן הטבעית פגיעים למדי, קשים לשיקום – במידה ונפגעו – ונושאים עימם ״צלקות״ של מפגעים לאורך כל שארית חייהם כמשטח במטבח. יהיו שיאמרו שזה חלק מן הקסם, משטח בוצ׳ר מחורץ, מצולק, שמעיד על מטבח ״עובד״ שנעשים פה ניסים ונפלאות קולינריים. יש כאלו שאוהבים את זה, וזה כמובן בסדר גמור. מה עם אלו שאצלם הכל חייב להיות מוקפד, מצוחצח ושלמרות השעות שהם מבלים במטבח והמטעמים שהם מוציאים ממנו – התענוג שלהם הוא שכאשר הם מארחים הכיור ריק, המשטח במטבח נקי וכל החזות של אזור העבודה הינה מצוחצחת כאילו רק הרגע התקינו הכל וצילמו למגזין עיצוב? עבור אלו נוצר הקוריאן.

מה מיוחד בקוריאן?

קוריאן הינו חומר מלאכותי, לא משהו שנוצר בטבע. הוא מבוסס על פלסטיק ויש לו גמישות עצומה בתהליך העיצוב. כאשר מחברים את הרכיבים השונים ומשייפים – המוצר המוגמר מאופיין במראה אחיד וחלק, ללא תפרים או אזורי חיבור נראים לעין. משטחי קוריאן נראים כיציקה אחודה שבה הכיור, השקע לידו עבור הסבון וכל פרט שלא יהיה – כולם נראים כאילו נוצרו ביציקה אחת. תגובה שנשמעת לא פעם מפי אנשים שרואים משטח קוריאן בפעם הראשונה הינה – ״איך יצקו את כל זה ככה?״ ומה שהם ודאי חושבים בליבם בשקט הוא ״איך הצליחו להעלות את כל הגוש הזה לקומה רביעית?״.

 

משטחי קוריאן לאי במטבח – ממה כדאי להיזהר?

השיש במטבח הינו המקום שעליו עובדים, חותכים, מקלפים וכמובן עוסקים בבישול. בימינו קיים מבחר גדול מאוד של חומרים המוצעים כאפשרות לשמש כמשטח במטבח וניתן לעשות שימוש בחומרי גלם שונים ומיוחדים ואפילו לשלב. כאשר שוקלים לעשות שימוש במשטח קוריאן לאי במטבח ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • גם אם אתם בטוחים שיש לכם כשרון עיצובי יוצא דופן, מומלץ שלא לנסות לבצע את השיפוץ לבדכם.

  • הקמת אי במטבח דורשת מקום נרחב והאמת צריכה להיאמר – לא בכל בית יתאים אי בישול. אם כבר החלטתם על הקמה של אי במטבח והגעתם למסקנה שזה מתאים אצלכם ושאתם מעוניינים לעצב אותו בקוריאן, מוטב שהמשטח יהיה עשוי מקוריאן ברמה גבוהה אשר עומד בתקן.

  • יש לבחור בחומרי גלם איכותיים ולא להתפשר עליהם. דאגו לרכוש את משטח הקוריאן שלכם ממקום בעל ניסיון אשר יוכל לספק לכם משטח איכותי מיצרן מצויין (אנחנו אוהבים את המשטחים של חברת דופון וממליצים עליהם מאד).

  • חשוב שלא למהר בבחירה, שכן הצבע שתבחרו יהיה מול העיניים שלכם כל פעם שתעבדו במטבח, לאורך שנים. אין בעיה להיות נועזים, רק זכרו שהנועזות עלולה לצאת מן האופנה או להימאס. משהו סולידי שמשרה הרמוניה עם שאר רכיבי המטבח וכלל עיצוב הבית יבטיח לכם שנים של רוגע ותחושה חיובית.

  • חשוב מאד לבחור בחומר גמיש ועמיד בעיקר אם הוא יהיה חשוף לאור השמש במהלך היום. זכרו כי קרני השמש עשויות להשפיע על הצבע של החומר. חשוב לקחת בחשבון את הימצאותם של חפצים וכלים אחרים במטבח.

  • הקמה של אי במטבח מצריכה תכנון טוב. בהתאם, מומלץ לפנות רק לחברה בעלת מוניטין איכותי ולא להתפשר על כך. בנוסף, מומלץ לברר המלצות על החברה כך שתוכלו להתרשם מעבודות קודמות שלה.

 

מהן נקודות החוזקה של הקוריאן?

היות ובמקרה של הקוריאן מדובר על חומר שאינו סופג שום סוג של נוזל, הוא מתפקד למעשה כאנטי בקטריאלי ומתאים במיוחד למטבחים בהם עוסקים בהכנת מזון, בישולו ושמירה על טריותו. כלל התכונות הללו הופכות את הקוריאן לבלתי מנוצח ומומלץ ביותר גם לחדרי אמבטיה, מעבדות ועוד.

למעשה, הקוריאן הינו חומר שמאפשר לכל אחד לתת דרור ליצירתיות שבו וניתן לעצב ממנו פריטים ייחודיים ומותאמים אישית. בין אם אתם רוצים ליצור רכיבים שימושיים או עיצוביים נטו, הקוריאן יאפשר לכם לשלב אותם בעיצוב הכולל שלכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »