אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

מניפת צבעים למטבח – השמיים הם הגבול

כבר שנים רבות שהמטבח הפך ללב הבית. הרבה זכרונות ילדות מתנקזים אל חלל המטבח, הרבה שיחות נפש וגם כאשר מארחים – המטבח הפך להיות מקום פתוח אל שאר חלקי הבית אשר מאפשר גם לראותו כחלק מעיצוב הבית.

רבים משלבים במטבח שלהם אלמנטים מיוחדים ובוחרים צבעים למטבח מודרני לפי מה שמופיע בירחוני עיצוב מובילים או לפי טרנד. רוצים להעניק לחלל המטבח שלכם מראה ייחודי שלא רק ירשים לרגע אלא יטביע חותם בזכרונם של כל מי שיראו אותו? מעוניינים לייצר חוויה חזותית מופלאה בתוך חלל המשמש אתכם ביומיום? יש דרך אחת מיוחדת בה ניתן להכניס צבע למטבח בעיצוב אישי ולהגיע לתוצאות מרהיבות – עושים זאת עם קוריאן.

מהם צבעי מטבחים נפוצים?

צבעים של מטבחים כיום אינם דבר קל לפיענוח – או לניתוח. יש מי שבוחרים להקצין ולהחצין מאד את המטבח שלהם, יש מי ששואפים דווקא לעיצוב שקט ורגוע. אפשר לומר שבימינו הכל הולך.

מכיוון שניתן כיום לבחור כמעט כל צבע ודוגמא, נשים רגע בצד את הטיפים שלנו לאופן בחירת הצבעים ונדבר רגע על החומרים שמהם יורכב המטבח שלכם. אם רוצים גמישות מירבית – טוב יהיה לבחור חומרים אשר יעניקו לנו את האפשרויות הרבות ביותר. בכל מה שקשור למשטח העליון של המטבח, כמו גם לחיפוי הקיר – אין טוב יותר מקוריאן. עוד נפרט בהמשך על מעלותיו הפרקטיות של הקוריאן, אך מבחינת אסתטיקה נטו, יתרון גדול מאד של הקוריאן הוא באפשרות שלו להיראות כמקשה אחת. ניתן לשלב משטח וכיור, למשל, מבלי שיוותר תפר נראה לעין באזורי החיבור. אותו הדבר כאשר מדובר בחיבור בין משטח לחיפוי קיר וגם אם בוחרים לאפשר לקוריאן ״לגלוש״ למישורים אנכיים של המטבח – הכל ייראה כיציקה אחת רצופה ועם המראה הייחודי הזה אין לאף חומר יכולת להתחרות.

איך בוחרים פלטת צבעים למטבח?

כאשר בוחרים צבע למטבח מומלץ קודם לעיין בתמונות ולהתרשם ממטבחים המופיעים באולמות תצוגה. יש בינינו את אלו המסוגלים להביט בדוגמא של צבע, קטנה, ולראות בדמיונם את המראה הסופי של המטבח, אולם מרביתנו צריכים לקבל תמונה כוללת יותר. תוכלו גם להתרשם מעיון באתרים של יצרני מטבחים ולקבל רעיונות או כיוון עיצובי.

יש מי שמצדדים בשמירה על מיעוט גוונים ועל שמירה של משפחת גוונים קרובה, יש מי שיצדדו דווקא ביצירת ניגוד שמביא עימו עניין. אין כאן רק נכון ולא נכון, יש בעיקר שיקול של טעם אישי. יחד עם זאת, ככל שהמטבח נמצא יותר בלב הבית ובמרכז תשומת הלב, כדאי מאד לקחת בחשבון גם את השיח העיצובי שנוצר עם שאר חללי הבית הסמוכים לו.

בחירה במשטחי קוריאן תקל עליכם לבצע את מבוקשכם בזכות גמישותו העיצובית של החומר עצמו ויכולתו להגיע במגוון עצום של צבעים.

כיצד קוריאן משתלב עם צבעים למטבח?

בקלי קלות. כל צבע בו תבחרו למטבח – ניתן לשלב עם משטח קוריאן. דווקא בשל תכונתו הייחודית של הקוריאן להעניק מראה אחיד, ללא חיבורים נראים, מאפשר ליישם אותו במטבחים כיחידת צבע אחת, אחידה ובעלת נוכחות. תוכלו לנצל זאת וליישם את הקוריאן בצבע חזק ובולט, בשילוב עם מטבח יותר רגוע. לחילופין, תוכלו לחבר ארונות מטבח בצבע חזק או מיוחד עם משטחי קוריאן בגוונים נייטרלים ושקטים, אשר יעניקו איזון כללי לעיצוב המטבח.

האם יש צבע מטבח שיוצא מן האופנה?

עולם העיצוב, כמו כל ענף שכפוף לטעם אישי, חווה עליות ומורדות של מגמות. פעם זה נדמה שכולם עושים מטבחים שחורים או כהים מאד, לפתע יש היפוך מגמה וכולם רוצים מטבח לבן, נקי וסטרילי במראה. השתמשו בהגיון הבריא שלכם, תנו מעט מחשבה לעיצוב הכללי שאתם רוצים להגיע אליו ונסו לא ללכת על הקצוות הפרועים ביותר או האנמיים ביותר. מטבח לבן יכול ברגע להפוך למעניין אם משלבים בו משטח מרשים שמעניק לו גוון – הקוריאן יאפשר לכם זאת בקלות.

האם הקוריאן עמיד וקל לניקוי?

בהחלט – הוא מתנקה ממש בקלות! פשוט מאד לנקות את הקוריאן כאשר הוא מתלכלך בעקבות בישולים (הכנת רטבים, שימוש בשומנים ומה לא). ברוב המקרים סמרטוט לח יעשה את העבודה ברגע.

זכרו כי אחד הייחודים של הקוריאן הוא החיבור חסר התפרים או החריצים שבין חלקיו – לאחר חיבור החלקים השונים ושיופם, לא ניתן להבחין כלל בחיבורים וכך נוצרים משטחים חלקים לחלוטין המתנקים בקלות – זאת בנוסף לאסתטיקה הייחודית הזו. במשטח קוריאן אין חריצים שאוגרים לתוכם ליכלוך לאורך זמן, כך שניגוב קליל יעשה את העבודה.

בנוסף, הקוריאן הינו חומר עמיד במיוחד. הוא לא נפגם בקלות ואינו סובל ממחלות או רגישויות מיוחדות. כמו כל משטח למטבח, יש לשמור עליו ולנקות אותו באופן קבוע. בניגוד למשטחים אחרים, הוא ישמור על הברק שלו לאורך שנים ותמיד ייראה מרשים וייחודי – כמו ביום הראשון בו הותקן.

היכן אפשר לקבל עוד מידע?

אצלנו, בחברת אופטימל קוריאן כמובן. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, מחלוצי השימוש בקוריאן בישראל, ותחת שרביטו אנו מתמחים כבר למעלה מ-35 שנים בביצוע עבודות מורכבות המשלבות בין נגרות למשטחים מקוריאן. הלקוחות שלנו נמנים הן על המגזר הפרטי והן על המגזר העיסקי והמוסדי.

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים עם מוניטין ללא רבב, פנו עוד היום לאופטימל קוריאן. תוכלו לעיין במידע נוסף על נפלאות הקוריאן בקישור הזה כאן, או להתקשר אלינו כבר עכשיו, לטלפון שמספרו 052-5501611, ואנו נשמח לתת מענה לכל שאלה או בקשה שיש לכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »