אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

מה ההבדל בין שיש אבן קיסר לשיש גרניט ומשטחי קוריאן?

כאשר אנו מעוניינים לברר את ההבדלים בין משטחים שונים, ניתן לבצע זאת על ידי השוואה של פרמטרים שונים שמאפיינים כל משטח ומשטח. על מנת להבין מה ההבדל בין שיש קיסר לשיש גרניט ומשטחי קוריאן, נבדוק זאת לעומק ונתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא. אופטימל משטחים אקריליים היא חברה בעלת ידע רב וניסיון ומומלץ לפנות אליה.

מה ההבדל בין שיש אבן קיסר לשיש גרניט ומשטחי קוריאן? – מיד נראה

נושא המראה החיצוני נתון להרבה פרשנויות ותלוי בעיקר בטעם של הלקוח. אם החלטתם להחליף את המטבח שלכם, כדאי לבחור בחומר יפה ועמיד לתקופה ארוכה. בחירה בשיש קוריאן תהיה חכמה והגיונית ותפתור את כלל הבעיות:

השאלה שנשאלת היא מה ההבדל בין שיש אבן קיסר לשיש גרניט ומשטחי קוריאן, והתשובה נעוצה בעמידות של החומר ופעולות התחזוקה שדורש כל משטח.

אבן קיסר מורכבת בעיקר מחומר בשם קוורץ ובנוסף צבע פולימרי שמוסיפים לה. היא מציעה צורות גימור שונות ועמידה למדי כלפי כתמים ושריטות. היא גם גמישה ועמידה לחום.

הגרניט הינו סלע טבעי בעל אופי עמיד מאוד. מדובר על חומר טבעי ב-100% והוא נחתך במפעל ולאחר מכן מלוטש ומושחז עד שהוא הופך לחלק לגמרי. העובדה שמדובר בחומר שנמצא בטבע מגבילה את האפשרויות מבחינת הצבע אך מאידך כל לוח יהיה שונה קצת מחברו. משום שהוא נקבובי (בשונה מהקוריאן), הוא יהיה רגיש לכתמים ויש לדאוג לו לאטימה פעם בשנה.

קצת על הקוריאן

הקוריאן, אשר הפך כבר מזמן למותג, הוא משטח אקרילי. במילים אחרות, מדובר בסוג של חומר סינטטי שמבוסס על פלסטיק. משטח הפולימר מציע צורות ועיצובים רבים ומגוונים כולל מפרקים מיוחדים נטולי חיבורים בין משטח למשטח. ניתן לטפל בו בקלות רבה וגם אם נגרם נזק כל שהוא אפשר לתקן בקלות על ידי פניה לאיש מקצוע שיבצע ליטוש.

הקוריאן לא מאבד את צבעו וגם לאחר ליטוש הוא יראה אותו דבר בדיוק ולא ישתנה. הוא מציע מראה חלק והוא עמיד לחום עד 100 מעלות צלזיוס. ניתן לבחור בכל אחד משלושת החומרים, אך יש להביא בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »