אופטימל משטחים אקרילים בע״מ | 516858537 | 054-7409747 | פתח תקוה 37 הרצליה, 4644843 | office@corian-designs.com

חיפוי קירות תלת מימד

חיפוי קירות קוריאן בעיצוב אישי – השמיים הם הגבול רוצים להעניק לחלל כלשהו מראה ייחודי שלא רק ירשים לרגע אלא יטביע חותם בזכרונם של כל מי שיראו אותו? רוצים להעניק חוויה חזותית מופלאה לחלל שמשמש אנשים ביומיום? יש דרך אחת מיוחדת בה ניתן לבצע חיפוי קיר בעיצוב אישי ולהגיע לתוצאות מרהיבות – עושים זאת עם קוריאן.

 
חיפוי קוריאן לקירות – זה מסובך?

ממש לא. אבל בתנאי אחד – שתבחרו בבעל מקצוע מנוסה ומיומן לבצע את העבודה. כאשר בוחרים לבצע חיפוי קיר קוריאן הוא חומר פלאי שיכול להניב תוצאות מדהימות – אך צריך לדעת כיצד לנצל את יתרונותיו עד תום. לשם כך דרוש בעל מקצוע משלב התכנון הראשוני ועד לסיום ההתקנה בפועל. ברגע שהמשימה הופקדה בידי מקצוען, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאין סיבה לדאגה ואין שום סיבוכים – הקוריאן מאפשר גמישות עיצובית מירבית ומעניק מראה מרהיב בסיום העבודה.

 

באילו חללים ניתן לבצע חיפוי עם קוריאן?

קוריאן יכול לשמש כחומר חיפוי קיר לחדרי מקלחת ואפשר להשתמש בו אם רוצים לבצע חיפוי קיר ללובי של הבנין. איך זה שהוא מתאים לשני המקרים השונים הללו? פשוט כי מדובר בחומר שניתן להתאים לכל חלל.

אם יש לכם חדר רחצה שאתם רוצים לשדרג או אם אתם מתכננים שיפוץ כללי – חיפויי קיר מקוריאן יקנו לחדר הרחצה שלכם מראה מאד נקי ויוקרתי.

בחללים ציבוריים וגדולים יותר השימוש בקוריאן כחיפוי לקיר יכול ממש לרומם את המראה של החלל למחוזות שעוד לא היכרתם. הקוריאן מאד גמיש בשלב העיצוב שלו ומאפשר לשלב אלמנטים דקורטיביים ייחודיים שעוצבו באופן אישי – תוכלו לייצר רושם אדיר ולשלב בקירות החלל עיצובים שיצרתם במיוחד עבורו.

חשוב לציין שמעבר לגמישות בעיצוב הצורני של הקוריאן, זהו חומר שמגיע במגוון עצום של צבעים ודוגמאות – כך שהעיצובים שלכם כמעט ואינם מוגבלים.

הקוריאן מצטיין גם בכך שכל החיבורים בין חלקי המשטחים אינם נראים – הודות לטכניקה הייחודית בה מיושם החומר. זה אומר ששימוש בקוריאן מעניק מראה מאד נקי ויוקרתי.

אם חשבתם שקוריאן מתאים רק לסביבות מגורים, חשבו שוב – הקוריאן משתלב באופן מעולה גם בסביבות עבודה כמו משרדים – בין אם כמשטחים ובין אם כחיפוי על הקירות. גם כאן ניתן לייצר ולעצב אלמנטים ייחודיים ואישיים שמותאמים במיוחד עבור החלל הנבחר.

אף אחד לא נשאר אדיש למראהו של חלל מחופה בקוריאן ובמיוחד נכון הדבר כאשר משלבים בחלל עיצובים ייחודיים שמנצלים את היכולת לייצר בקוריאן מראה של יציקה אחודה.

 

האם הקוריאן עמיד מספיק לחיפוי קירות?

כן – בוודאי, מדובר בחומר המשמש ליצירת משטחי עבודה למטבחים, כך שהוא בהחלט עמיד מספיק כדי להתמודד עם ״סביבת עבודה״ כחיפוי לקיר. הקוריאן הינו חומר חזק אשר עשוי להיות מעט רגיש לחום קיצוני, אך מכיוון שהוא מתמודד עם כך היטב בסביבת בישולים, על גבי הקיר הוא לא נמצא בשום סיכון.

אם תבחרו בקוריאן כחיפוי קיר לחלל רחצה, אין שום סיכון שהוא ייחשף למשהו שיפגע בו. אותו הדבר נכון לגבי חללים ציבוריים גדולים יותר – בין אם הם במבנה מגורים או בחלל עסקי ומשרדי.

 

איך מנקים את זה?

ממש בקלות! בדיוק כמו שניתן לנקות את הקוריאן כאשר הוא מתלכלך בעקבות בישולים (שם מדובר ברטבים, בשומנים ומה לא), כך הוא בקלות יתנקה ממה שקירות סופגים. סמרטוט לח יעשה את העבודה ברגע.

זכרו כי אחד הייחודים של הקוריאן הוא החיבור חסר התפרים או החריצים שבין חלקיו – לאחר חיבור החלקים השונים ושיופם, לא ניתן להבחין כלל בחיבורים וכך נוצרים משטחים חלקים לחלוטין המתנקים בקלות – בנוסף לאסתטיקה המיוחדת הזו.

 

היכן אפשר לקבל עוד מידע?

אצלנו, בחברת אופטימל קוריאן כמובן. החברה הוקמה על ידי אשר פרל, מחלוצי השימוש בקוריאן בישראל, ותחת שרביטו אנו מתמחים כבר למעלה מ-35 שנים בביצוע עבודות מורכבות המשלבות בין נגרות למשטחים מקוריאן ומגרניט פורצלן לסוגיו. הלקוחות שלנו נמנים הן על המגזר הפרטי והן על המגזר העיסקי והמוסדי.

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר, על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים עם מוניטין ללא רבב, פנו עוד היום לאופטימל קוריאן. תוכלו להתקשר אלינו כבר עכשיו, לטלפון שמספרו 052-5501611, ואנו נשמח לתת מענה לכל שאלה או בקשה שיש לכם.

אהבת? שתף!

בטח תאהב גם את אלה:

כיור קוריאן

לחשוב אחרת עם כיורי שוקת מעוצבים לבית 

כיורי שוקת הפכו לפופולריים מאוד בעיצוב פנים מודרני, בשל המראה המלוטש והמסוגנן שלהם, כמו גם הפונקציונליות שלהם. מדובר בכיורים ייחודיים המציעים אלטרנטיבה מרעננת ופונקציונלית לכיורים

קרא עוד »